Frakt och leverans

Frakt
Paketet skickas med MyPack som kan hämtas på ett ombud nära där du bor, och kan vara en matbutik, kiosk eller en servicebutik som har utvidgade öppningstider vilket gör det enklare för dig. Du kommer få avisering med brev.

Leveranstid
Normal leveranstid från NameOn är 10-14 dagar, om varorna finns på lager. Vi reserverar oss för slutförsäljning och lagerhållning hos våra leverantörer. Ibland händer det att någon av de varor du beställt inte finns i lager och blir restnoterad. Detta beror då på att varan ej finns i lager eller att leveransen är försenad. Vissa produkter kan under högsäsong eller vid hög belastning ha något längre leveranstid. Kontakta kundservice om du har frågor kring din leverans på info@nameon.se eller telefon 033-100 238

Frakt
Paketet skickas med MyPack som kan hämtas på ett ombud nära där du bor. Det kan vara en matbutik, kiosk eller en servicebutik som har utvidgade öppningstider som gör det enklare för dig. Avisering kommer i postlådan, vi kommer även att börja med sms-avisering under våren 

Fraktkostnad
Portokostnaden är 89:- oavsett vikt

Bonusgåvor och snabbhetsspremier
Endast en bonusgåva och/eller en snabbhetspremie per kund

Priser
Alla priser är inkl. moms, f.n. 25%. Det enda som tillkommer är porto

Din garanti
Du betalar bara om du är 100% nöjd med kvaliteten. Det enda du behöver göra är att returnera varorna tillsammans med fakturan som ligger i paketet

Outhämtat paket
Vi förbehåller oss rätten till att ta ut en avgift på 200 kronor för outhämtade paket. I samband med att paketet blir returnerat till oss, skickas en ny separat faktura ut. Enligt Konsumentköplagen har du som kund alltid rätt att avbeställa en vara innan den levererats till dig. Säljaren kan då inte kräva att du ska fullföra köpet och betala varan, men företaget har däremot rätt att kräva ersättning av dig för kostnader som denne har haft i samband med beställningen. Exempel på detta kan vara olika fraktkostnader eller andra administrativa avgifter